Úřad městské části Praha 6 - výtisk z oficiálního webu radnice


Stránky MČ Praha6

Infolinka
Úvodní stránka ›› Pro občany ›› Úklid, odpady a doprava ›› Sněhová pohotovost ›› detail/podstránka

Sněhová pohotovost 2018/2019

Magistrát hl. m. Prahy vyčlenil pro zimní období 2018/2019  stejné finanční prostředky na zajištění zimní údržby komunikací jako v roce předchozím. Z tohoto důvodu bude i nadále zajišťovat schůdnost chodníků nejen I. pořadí, jako tomu bylo doposud, ale uklízeny budou i chodníky II. a III. pořadí. Jedná se tedy i o chodníky, jejichž schůdnost byla v předchozích letech zařazena do projektu sněhové pohotovosti a byla uklízena brigádníky.

V rámci projektu sněhové pohotovosti tak bude v letošním roce zajišťována schůdnost chodníků v rámci projektu sněhové pohotovosti pouze v oblasti Hanspaulky, Baby, Sedlce, Šáreckého údolí a části Ořechovky. Zbývající území MČ Praha 6 bude zajišťováno vlastníkem komunikací, či dodavatelskými firmami ÚMČ Praha 6.

Pro projekt sněhové pohotovosti tak bylo vyčleněno výrazně méně úseků než v letech předchozích. Stejně jako v loňském roce budou brigádníci vykonávat úklid od 1. prosince 2018 do 31. března 2019. Nábor brigádníků, tj. uzavření Dohody o provedení práce je nastaven takto:

náhled souboru

Nově budou Dohody o provedení práce uzavírány na recepci ve 3. patře. Dne 19. 11. 2018 budou pracovníky ODŽP vydávány před budovou ÚMČ 6 od 7.30 hod. pořadová čísla. K uzavření dohody je potřeba: platný občanský průkaz, karta zdravotní pojišťovny, dosažitelné telefonní číslo.

Při podpisu smlouvy bude současně vydávána sada nářadí obsahující: hrablo, koště, škrabka na led, nádoba na posyp (kbelík), lopatka, pytle na odpad + ochranné pracovní pomůcky.

Financování za odvedené práce se oproti loňskému roku nezmění a zůstane stejné jako v minulém roce.  Brigádníkům bude vyplácena částka za tzv. dosažitelnost, a to ve výši 1000,- Kč. Za odpracovaný sněžný, mimořádný sněžný a úklidový den bude brigádníkům vyplácena částka ve výši 400,- Kč.

Kontrolu a organizaci práce brigádníků budou vykonávat inspektoři odboru dopravy a životního prostředí. Věříme, že touto změnou dojde k důslednější kontrole práce brigádníků.

Veškeré informace budou umístěny na webu Prahy 6.

Věříme, že připravené změny přijmete s pochopením a stejně jako předchozí roky vypomůžete se zajištěním schůdnosti chodníku na naší městské části.

Ostatní podmínky pro výkon sněhové pohotovosti se nemění. Zůstává tedy v platnosti nástup na výkon práce vždy nejpozději do 6.30 hod, ukončení práce nejpozději do 10.00 hod. Úklid chodníků nesmí být prováděn za použití mechanizace.

Jakékoliv jiné dotazy rádi zodpoví inspektoři odboru dopravy a životního prostředí na tel. 800 105 060.



 
KONTAKTY

Ústředna: 220 189 111

Infolinka: 800 800 001

E-mail: podatelna@praha6.cz

Datová schránka: bmzbv7c

© 2018 MČ Praha 6

Prohlášení o přístupnosti | Prohlášení o ochraně soukromí | Mapa stránek | PŘIHLÁŠENÍ do systému

-->

--- konec tisknuté stránky beta.praha6.cz/snehova-pohotovost ---

Úřad městské části Praha 6
Čs. armády 23, Praha 6, PSČ 160 52

Kontakty

Ústředna: 220 189 111
Bezplatná infolinka: 800 800 001
Fax: 220 189 111
Email: podatelna{zavináč}praha6{tečka}cz
Datová schránka: bmzbv7c
Web: www.praha6.cz